Zaloguj | Dodaj firmę

Oferty pracy Elbląg

2014-04-17
Dodano

Vienna Finanse Sp. z o.o...
Pracodawca

Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz premie uzależnione od osiąganych wyników System wsparcia finansowego w pierwszych miesiącach pracy Intensywny rozwój zawodowy dzięki profesjonalnemu pakietowi szkoleń Szeroki portfel produktów Elastyczny czas pracy

2014-04-17
Dodano

Żabka Polska sp. z o.o.
Pracodawca

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działalności handlowej w sklepie Żabka.  

2014-04-16
Dodano

Klient Gowork.pl
Pracodawca

Sprzedawałeś polisy ubezpieczeniowe w latach 2008-2010?Znasz osoby, które w związku z opłatą likwidacyjna utraciły nawet 90% środków zgromadzonych na polisie?Teraz możesz im pomóc odzyskać utracone środki!!!Dołącz do nas i zostań naszym:OPIEKUN KLIENTA DS. UTRACONYCH POLISMiejsce pracy: POWIAT ZGODNY Z MIEJSCEM ZAMIESZKANIANr referencyjny: POLISA/04/2014Obowiązki:Obsługa oraz pomoc klientom, którzy stracili swoje pieniądze na „upadłych” polisach inwestycyjnych  w skompletowaniu dokumentów, niezbędnych klientowi w dochodzeniu swoich utraconych pieniędzy;Przekazanie klientowi informacji o możliwości złożenia pozwu  indywidualnego lub zbiorowego w celu odzyskania pieniędzy utraconych z polisy;Przedstawianie klientom oferty handlowej Kancelarii;Aktywne pozyskiwanie klientów oraz pozostawanie z nimi w kontakcie.Wymagania:wykształcenie min. średnie;min. 1 doświadczenie w obsłudze klienta w branży ubezpieczeniowej;samodzielność, odpowiedzialność i miła aparycja;obsługa pakietu MS Office.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej tj. o dzieło, zlecenia lub agencyjnej;wysokie wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników pracy;szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku;jasno sprecyzowana ścieżka kariery zawodowej z możliwością awansu;pracę w gronie specjalistów;możliwość realizacji i udziału w ciekawych projektach biznesowych.Więcej informacji uzyskają Państwo na stroniewww.uratuj-z-polisy-swoje-pieniadze.plW aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.).

2014-04-16
Dodano

Klient firmy Grupa AWIS
Pracodawca

Dla naszego Klienta, lidera w branży finansowej, z 15-letnią tradycją na rynku Polskim, będącą jedną z największych grup finansowych na świecie, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta Do obowiązków Specjalisty ds. Obsługi Klienta będzie należała:- kompleksowa obsługa Klientów Firmy, w tym prezentacja oferty, podpisywanie umów z Klientami (zarówno biznesowymi jak i indywidualnymi), - udzielanie informacji na temat produktów i usług,- pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów. Oferujemy: Pracę w renomowanej Firmie w branży finansowej,Realne perspektywy rozwoju zawodowego i osobistego,Pracę w dynamicznym, przyjaznym zespole,Umowa na czas nieokreślony,Atrakcyjny system wynagradzania,Program profesjonalnych szkoleń od samego początku współpracy,Pakiet motywacyjny w postaci m.in. bonusowych wyjazdów zagranicznych,Szacunek dla Pracownika i jego życia prywatnego. Wymagania:wykształcenie min. średnie,doświadczenie w pracy z ludźmi, obsłudze Klienta lub sprzedaży,umiejętność samodzielnego organizowania swojego czasu pracy,łatwość w podejmowaniu decyzji,znajomość obsługi pakietu MS Office,zaangażowanie,umiejętność pracy w zespole,komunikatywność. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@grupaawis.eu , z numerem referencyjnym w tytule wiadomości: El/2014/04/SOK Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przeprowadzanego przez firmę Grupa AWIS z siedzibą w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883).” 

2014-04-14
Dodano

Bank Pocztowy S.A.
Pracodawca

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za: Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów poprzez: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku, organizowanie procesu sprzedaży, budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjną obsługę Klientów detalicznych i małych podmiotów gospodarczych.

2014-04-11
Dodano

OMEGA - KANCELARIE PRAWN...
Pracodawca

Omega Kancelarie Prawne, jako  ogólnopolska sieć kalncelarii prawnych liczących ponad 20 oddziałów oraz zatrudniająca ponad 600 pracowników, specjalizuje się w pomocy w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych osobom poszkodowanym m.in. w wypadkach komunikacyjnych, w pracy lub rolnictwie.Szeroko rozwinięta sieć oddziałów, struktury handlowej oraz liczne szkolenia pozwalają nam zapewnić profesjonalną obsługę klientów  na terenie całego kraju. Nasze 9 letnie doświadczenie na polskim rynku rynku prawnym oraz rozwinięty profil działalności sprawia, że jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania indywidualnie dopasowane do potrzeb naszych Klientów.Doradca Klienta ds. odszkodowańMiejsce pracy: województwo zgodne z miejscem zamieszkaniaNr referencyjny: DK/04/2014Obowiązki:pozyskiwanie nowych klientów,podpisywanie w imieniu Kancelarii umów o dochodzenie roszczeń z osobami poszkodowanymi na wskutek wypadków komunikacyjnych i innych.Wymagania:Doświadczenie w branży nie jest wymagane. System szkoleń pozwoli na przygotowanie do wykonywania zadań.Mile widziane:Przydatnym w pracy jest możliwość kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach (komunikacyjnych, przy pracy itp) lub dostęp do dużej liczby klientów oraz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientami, np. jako przedstawiciel handlowy, pracownik służby zdrowia, służb mundurowych, agent ubezpieczeniowy itp.Oferujemy:Stałe wynagrodzenia po okresie próbnym,Atrakcyjne prowizyjne, premie miesięczne,Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,Współpraca w oparciu o umowę zlecenia, agencyjną, dzieło lub etat,Szansę doskonalenia zawodowego w oparciu o najlepsze praktyki. W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)." 

2014-04-10
Dodano

Credit Agricole Bank Pol...
Pracodawca

Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska SA

2014-04-04
Dodano

Bank BPH S.A.
Pracodawca

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Aktywną i profesjonalną sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów Banku. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami. Realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku. Dbanie o wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku. Sprawną i rzetelną obsługę operacji i transakcji gotówkowych w oddziale. Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspierających proces sprzedaży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.  

2014-04-04
Dodano

Bank BPH S.A.
Pracodawca

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Aktywną i profesjonalną sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów Banku. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami. Realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku. Dbanie o wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku. Sprawną i rzetelną obsługę operacji i transakcji gotówkowych w oddziale. Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspierających proces sprzedaży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.  

2014-03-31
Dodano

Bank BGŻ
Pracodawca

sprzedaż produktów i usług skierowanych do klienta indywidualnego, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja zleceń dyspozycji składanych przez klientów, analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami, obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.